Vastuvõtule pöördumine

Vastuvõtule pöördumiseks on vaja  eelnevalt broneerida aeg arsti vastuvõtule.

KNK Teenusele on võimalik registreerida järgmistel viisidel:

Registreerimiseks on vajalik:

  • patsiendi isikukood, ees- ja perekonnanimi, kontakttelefon ja e-posti aadress.
  • tervishoiuteenuse osutamise näidustus.
  • korrektselt vormistatud digisaatekiri (Tervisekassa rahastatud teenused).
  • Pabersaatekirja korral saatekirja number, suunava arsti kontaktandmed ja saatekirja väljastamise kuupäev (Tervisekassa rahastatud teenused).
  • Tervisekassa poolt tasustatud vastuvõtul peab kehtima ravikindlustus.

Vastuvõtule pöördumisel palume kaasa võtta isikuttõendav dokument, saatekiri ja visiiditasu.

Mittekindlustatud, saatekirjata, Tervisekassa lepingutest kiiremat teenindust soovivatel patsientidel peab kaasas olema isikut tõendav dokument. Teenuste eest makstakse vastavalt tasuliste teenuste hinnakirjale.

Visiiditasu saab tasuda nii sularahas kui kaardiga (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro).

Kui Te ei saa kokkulepitud ajal kohale tulla, palun teatage sellest meid vähemalt 24h (1 tööpäev) ette.

5 minutilisel hilinemisel Teie vastuvõtt tühistatakse.

Kui Te ei teavita mitte tulemisest või ei ilmu teenuse osutamiseks kokkulepitud ajal kohale või hilinete vastuvõtule rohkem kui 5 minutit, esitab kliinik Teile arve vastavalt kliiniku hinnakirjale.

Plaanilise ravijärjekorra pidamise reeglid (PRPR)
Jaanuar, 2025

  • PRPR on Eesti Tervisekassaga sõlmitud Ravi rahastamise lepingu tingimus.
  • Patsiendile tasuta ehk Tervisekassa poolt rahastatud tervishoiuteenuseid osutatakse PRPR lähtuvalt.
  • Ravijärjekorda registreeritud patsientidele osutatakse tervishoiuteenuseid esimesel võimalusel ja minimaalse aja jooksul ning samadel tingimustel.
  • Kliiniku pakutud ravijärjekorda registreerimise tühistamist käsitleme ravist keeldumisena. Reegel ei kehti juhul, kui tühistamine toimub mõjuvatel põhjustel.
  • Ravijärjekorrast ette ostmine ei ole võimalik.
  • Väljaspool ravijärjekorda osutatakse vältimatut abi, mis on tervishoiuteenus, mille edasilükkamine või selle andmata jätmine võib põhjustada abivajaja surma või püsiva tervisekahjustuse.
  • Ravijärjekorra pikkus sõltub tervishoiuteenuse meditsiinilisest vajadusest ning arvestab patsiendi terviseseisundi halvenemise riski.
  • Ravijärjekorda registreerimine toimub ainult saatekirjal arsti määratletud meditsiinilise näidustuse alusel.
  • Plaanilisest ravi järjekorrast ettetoomise vajaduse otsustab Kliinikus raviarst vastuvõtu ajal terviseandmete alusel või arst-konsultant, suunava arsti saatekirja või e-konsultatsiooniga edastatud andmete alusel.
  • Ravijärjekorra tüübid; 1) ambulatoorne järjekord, 2) päevakirurgia operatsioonide järjekord.
  • Ambulatoorse ravi järjekorda registreerimine toimub tööpäeviti registratuuris kohapeal või ööpäevaringselt terviseportaalis.
  • Päevakirurgia operatsioonidele registreeritakse patsiente vastuvõtu ajal.
  • Järjekorda registreerimisel lepitakse kokku tervishoiuteenuse osutamise aeg, koht ning tervishoiuteenust osutav arst.
  • Juhul, kui plaanilise ravi järjekord ületab 4 kuud, teavitatakse tervishoiuteenuse osutamise orienteeruv aeg.
  • Plaanilist ravi järjekorda peab ja vastutab reeglite täitmise eest järjekorra pidaja.
  • Jooksvat informatsiooni päevakirurgia operatsioonide ravi järjekorra kohta saab järjekorra pidajalt tööpäeviti e-kirjaga (info@entc.ee)
  • Jooksvat informatsiooni ambulatoorse ravi järjekorra kohta saab internetist aadressil http://www.terviseportaal.ee